divendres, 11 de desembre del 2009

Flors de canapés


Fa un mes em van proposar que el meu blog formés part del portal criatures. Quan l'Eva em va enviar un correu amb la proposta no m'ho podia ni creure, com es podien haver fixat amb el meu blog! Em va fer molta ilusió però se'm van plantejar tota una sèrie de dubtes, que passaria amb el Crijoarmael? Tot i que els continguts no es perdien calia fer un nou disseny i buscar un altre nom, i així és com ha nascut Amanida de receptes que ha partir d'avui s'ha convertit en el germà bessó del Crijoarmael. Com a mare de tots dos intentaré que segueixin creixent agafats de la mà i que tinguin una llarga vida.

Per donar la benvinguda al nou blog he aprofitat aquests canapés que vaig fer pel diumenge que venia la meva germana a dinar, és una recepta molt senzilla i perfecte per fer amb l'ajuda de les criatures. Són els canapés de tota la vida amb una presentació diferent que els fan més atractius.

Ingredients:

  • Pa de motlle sense crosta
  • Paté
  • Formatge d'untar
  • Sobrassada
  • Olives verdes i negres


Preparació:

  1. Untar dues llesques de pa de motlle amb paté.
  2. Posar-les una sobre de l'altra.
  3. Amb un tallador de pasta o de galetes donar-li la forma de flor.
  4. Decorar amb mitja oliva.
  5. Fer el mateix amb la sobrassada i el formatge.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Felicitats pel nou blog, ara tindràs doble feina :)
Aquests canapès queden molt bonics, a la cuina la presentació és molt important, encara que siguin els de sempre només per la forma ja fan més festa. I si els nenes també ajuden, molt millor ;)

El cullerot Festuc ha dit...

Felicitats!!! QUina feinada amb 2 blogs...uff! pero segur que la recompensa és molt gran!
Petunets,
Eva.