dilluns, 5 d’abril del 2010

Mones de Pasqua 2010


Aquest any he fet tres mones diferents, totes elles seguint la recepta que ja vaig penjar la setmana passada.
A la Rita, fillola del meu marit, li agrada molt dibuixar i menjar "Lacasitos", així que hi vaig posar uns llapis amb uns molinets i Lacasitos de tots colors. Vaig aprofitar la xocolata sobrant de fer la cobertura per enganxar els caramels a l'ou de xocolata.


Pel diumenge de Pasqua que van venir la meva germana i els seus fills en vaig fer una altra que es va acabar en un tres i no res. L'Èlia va tastar la xocolata per primera vegada, li va agradar molt.

5 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Quines mones més originals, i l'Èlia quina sort tastar la xocolata amb la mona!! Molts petons.

Mercè ha dit...

Cris, que divertit això de la llebreta i els ous! Tant grans com petits us ho passeu la mar de bé! I aquestes mones, que boniques i bones han de ser!! T'han quedat precioses!
Petons!

Anònim ha dit...

T'han quedat totes tres super boniques i bones també n'estic segura que ho devien ser, i amb tant de llaminer al voltant es deurien acabar en un tres i no res.
Enhorabona per repartir tanta felicitat!
Una forta abraçada!

Cristina ha dit...

Moltes gràcies a totes. La veritat és que m'ho he passat molt bé fent les mones.

MaryLou ha dit...

No havia vist les teves mones i em semblen fantàstiques!!!! Els nens hauran estat encantats, oi?
Petonets