dilluns, 30 de juny del 2014

Mousse de iogurt amb melmelada de cireres


Ahir vem fer dinar per celebrar el sant del Marcel i l'Èlia. Tenia ganes de fer algun postre amb cireres ara que n'és la temporada i després de buscar i buscar em vaig decantar per la combinació d'una mousse de iogurt ben refrescant amb la melmelada de cireres.
La mousse és del blog de la Cristina Bufet de postres, és fantàstic per combinar amb qualsevol fruita i ara que comença la calor ve molt de gust, de ben segur que en algun sopar d'estiu tornaré a repetir.
La melmelada de cirera és del blog Graella de sucre, boníssima per combinar amb iogurt o amb unes torradetes per esmorzar.

Ingredients per a la mousse:
  • 4 iogurts grecs
  • 80 gr de sucre
  • 250 ml de nata per muntar
  • 2 fulles de gelatina (jo he fet servir l'Hacendado que són més petites)
Preparació:
  1. Hidratar la gelatina amb aigua freda.
  2. Barrejar els iogurts amb el sucre i remenar amb el batedor fins que el sucre quedi ben fi.
  3. Posar a escalfar al microones una miqueta de nata líquida.
  4. Disoldre a la nata calenta la gelatina ben escorreguda i incorporar a la barreja de iogurts i sucre.
  5. Muntar la resta de la nata i afegir a la barreja de iogurts remenant suaument.
  6. Repartir la barreja en gotets i deixar refredar a la nevera un mínim de 3 hores.

Ingredients per a la melmelada:
  • 500 gr de cireres
  • 250 gr de sucre
  • el suc de mitja llimona
Preparació:
  1. Netejar i treure el pinyol de les cireres.
  2. Posar-les en un cassó i pesar-les. Afegir la meitat del seu pes de sucre.
  3. Deixar macerar un parell d'hores.
  4. Encendre el foc i coure durant 40 minuts, a mitja cocció afegir el suc de llimona.
  5. Triturar i deixar refredar.


5 comentaris:

Cristina ha dit...

Gràcies per la menció!. És boníssima aquesta mousse...jo també la faig sovint.

La Cuina de l'Olga ha dit...

Tinc un potet de melmelada de cireres.....que ja sé amb què ho combinaré!!!!
Petons,
Olga

Margarida ha dit...

Tant la mousse com la melmelada sónb boníssimes, així que la combinació fan que siguin un regal en qualsevol celebració.
petons

les receptes que m'agraden ha dit...

Aquest gotet segur que està deliciós! Una abraçada maca!

"Les receptes que m'agraden"

mercè ha dit...

BONIIIIIIIISSIM!!!!