divendres, 19 de febrer del 2016

Pa de pagès amb salsa pesto i mozzarella


Aquesta és la primera convocatòria del blog al plat d'aquest any i em fa molta il·lusió ja que la protagonista és La cuina de la Isabel amb qui he compartit diferents tallers de cuina i ens seguim una a l'altra a la xarxa. 
Podria haver fet qualsevol de les seves receptes, totes m'agraden i algunes d'elles ja les he penjades al blog anteriorment. Avui però, m'ha cridat l'atenció aquest pa de pagès carregat de formatge i salsa pesto, fantàstic per un sopar dels de sofà i tele, aquells que no et calen plats ni coberts.

Ingredients:

  • Un pa de pagès gran (millor del dia abans)
  • 2 boles de mozzarella fresca
  • salsa pesto (també la podeu comprar feta)
  • 100 gr de formatge ratllat emmental
Preparació:
  1. Agafar el pa i amb un ganivet dels de serra fer talls en un mateix sentit sense arribar a baix de tot. A continuació fer els talls perpendiculars als anteriors. Així aconseguirem tenir una quadrícula.
  2. Tallar la mozzarella a rodanxes fines.
  3. Amb un ganivet de punta rodona anar repartint la salsa pesto per dins dels talls.
  4. A continuació ficar les rodanxes de mozzarella fent que quedi ben repartida per tots els talls.
  5. Per acabar posar el formatge ratllat.
  6. Posar entre 10 i 15 minuts al forn, el temps just de que es fongui el formatge i ja tenim el sopar llest.


10 comentaris:

MaryLou ha dit...

Molt bo!!! el vaig fer i ens va agradar molt!!

Joaquina ha dit...

Una recepta molt ben triada!!!! quin goig que fa aquest pa!! per un aperitiu amb la colla espectacular!!! m´agrada!!! Petons,

No tot són postres ha dit...

Ostres...quina passada...aquest no el vaig veure però swgur que ko tardarem massa a fer-lo!
Ptnts
Glòria

No tot són postres ha dit...

Ostres...quina passada...aquest no el vaig veure però swgur que ko tardarem massa a fer-lo!
Ptnts
Glòria

mercè ha dit...

jajaja, aquesta me la vaig mirar!, és d'aquelles que criden l'atenció!, gràcies per tornar a participar!

Anna Pigarda ha dit...

És una d'aquelles receptes que sempre he volgut fer, perquè tenen una pinta tan bona! En prenc bona nota i segur que a casa tindrà un èxit total! Una abraçada!

ISABEL ha dit...

Cristina, moltes gràcies per participar.
Es resultón i divertit aquest pa.
Ara es difícil coincidir amb un taller, espero que ens tornarem a trobar.
Petons per tu i la teva família.

Bruixes a la cuina ha dit...

Molt bé!!! Jo també la vaig llegir aquesta: molt xulo aquest pa Cristina i genial a l'hora de compartir-lo!
:)
Una abraçada

Bruixes a la cuina ha dit...

Molt bé!!! Jo també la vaig llegir aquesta: molt xulo aquest pa Cristina i genial a l'hora de compartir-lo!
:)
Una abraçada

La Cuina de l'Olga ha dit...

Mare meva! Quin pa més bo!!! La meva filla i jo xalaríem de valent menjant-lo! I preparant-lo!
Petons,
Olga