diumenge, 31 de desembre del 2017

Nius de salmó i formatge - Feliç 2018


Amb aquests nius de salmó i formatge els CriJoArMaEl us desitgem un feliç 2018!!!!

La història es repeteix i com sempre acabo l'any a la cuina preparant el sopar d'aquesta nit. Enguany serà diferent, som molts i hem optat per un sopar en que cadascú porta alguna cosa per compartir.
Jo he preparat aquests nius de pasta de full que ja vaig fer per Sant Esteve i van agradar molt. Com a motlle he utilitzat l'accessori que em van regalar pel meu aniversari.


La recepta també és de Lékué.

Ingredients:
  • 2 bases rodones de pasta de full
  • 130 gr de salmó fumat
  • 110 gr de formatge d'untar
  • 20 gr de cibulet (jo he posat anet)
  • 1 ou
  • oli
  • sal i pebre
Preparació:
  1. Tallar el salmó i el cibulet molt petita .
  2. Barrejar el formatge amb el salmó, afegir sal, pebre i una cullerada d'oli d'oliva.
  3. Fer els nius amb el motlle.
  4. Cobrir amb la segona base de pasta de full que abans haurem tallat amb el corró de reixeta.
  5. Untar amb ou.
  6. Coure al forn, preescalfat a 180º, entre 15 i 20 minuts.